Sv: Såpekassetråden #?
Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.
Forrige gang jeg sendte mail om noe jeg var misfornøyd med (de hadde endret noe til «det bedre» også den gang, fikk jeg et svadasvar om at de lyttet til forbrukerne og at de ville ha det sånn. Ja. Sure.
Det samme skjedde meg en gang. Jeg skulle kjøpe en pakke kjeks og det stod stemplet på pakken "Ny og bedre smak". Jeg syntes de smakte grusomt og det skrev jeg også til produsenten og sa. Jeg fikk tilbake et svar om at de selvfølgelig hadde testet den nye smaken på kundene sine og at alle var enige i at den nye smaken var best og bla bla bla. Vel, jeg kjøpte ikke den kjeksen mer før jeg etter noen måneder stod der i kjekshylla igjen og så samme kjeks nå merket med "den originale smaken" (eller noe i samme gate) og jeg tok sjansen på å kjøpe og den smakte akkurat som den skulle. Tror vi bare kan gå ut fra at testpanelet ikke hadde rett likevel. Så hold ut, de finner sikkert ut at forbrukerne ikke egentlig vil ha den nye likevel de også.