Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-21, 13:22   #13
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du skulle kjøpt middagstallerkener i dag...

Bruktbutikkene har mye fint... det er veldig mye man kan bruke penger på som er morsommere enn tallerkner, så her kjøpes den slags på den lokale bruktsjappa. Til hverdags brukes det en blanding av noen veldig fargeglade og totalt uslitelige tallerkner fra det glade 70-tall arvet etter min mor og diverse fra bruktbutikken. Det blir ofte dekket med ulike tallerkner, det synes jeg bare er fint. Jeg er i hele tatt ganske avslappet til sånt og synes det er stas å kjøpe brukt, både av miljøhensyn og økonomihensyn.

Til finbruk har jeg så vidt klart å skrape sammen 6 stk Rokokko fra Egersund, alle gamle/antikke. Jeg hadde fire etter bestemor og har funnet to til i bruktbutikker. Jeg har også noen Blå fasan etter min mor, men håper å få tak i flere. Ellers fikk vi komplett middagsservise Cellini fra Villeroy og Boch når vi giftet oss, men jeg er ikke spesielt glad i det, det er kjedelig og hvitt. Bruker heller diverse annet.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.