Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Introduksjon av fast føde

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-07, 20:32   #15
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Introduksjon av fast føde

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hør på Albertine. Ingen av mine barn har spist babygrøt. De har blånektet, alle tre, og minst en av dem tåler det ikke.

Husk at hvis du skal gi småfolk banan, bør den være så moden at den har fått brune flekker på skallet. Dette for å unngå mageknip hos minsten.

ok...
Jeg har lært at den IKKE skal ha brune flekker for da er den for moden, og det er ikke bra...

Ok jeg har aldri tynnet ut maten med mme.. Ikke middag en gang for da har jeg brukt kokekrafta.

Vi har mye alergi i familien, både laktoseintoleranse og cøljaki og alergier generelt så er forsiktig med det meste.

Synnes foresten det er helt teit at nesle har laget fruktmos med jordbær i fra 4 mnd, økologisk...

Altså jeg har bestandig tilbyd turbo ting for det om ikke jeg synnes det er godt, men avokado er noe vi aldri har brukt uten om til guatemole...
Har aldri blitt lært at man kan spise den som eks banan og sånt...

Blir ikke avokoadomos fort brunt når den renskes?

Da har jeg lært noe nytt i dag.
Tusen takk

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.