Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)
Det var utrolig lite innhold i den eneboligen til at den er så stor! Og alle vinduene ser ut til å gjøre møblering vanskelig på soverommet. Og kjøkkenet, det er jo nesten ikke kjøkkenbenk? Og heller ikke særlig mye skapplass.
Godt de har mye plass i gang og vaskerom! Da har de plas til kaffemaskin og mikrobølgeovn på vaskerommet og den gode familiesofaen i gangen. 
Jeg kan ikke se for meg at dette er tegnet av arkitekter. Tvert i mot vitner hele huset om at det er laget av folk med noen fikse ideer uten evne til å se helheten?
Peisen, feks, hadde ikke det vært naturlig å ha den et sted folk oppholdt seg over tid? I stedet for i passasjen mellom kjøkken og den ubrukelige stol-kroken? Jada, den er synlig fra kjøkkenet, altså, men tenner folk opp i peisen for å ha det hyggelig når de lager middag, liksom? Eller er den forbeholdt middagsselskaper? To bad og et gedigent vaskerom, men kun 3 soverom syns jeg også er en pussig prioritering. Det er jo greit å kunne huse overnattingsgjester, og det finnes jo ingen kroker å putte dem i. Bortsett fra vaskerommet, da.
|