|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Prøver så godt jeg kan :)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
![]() Sv: Det er bra det gikk godt
Ok, denne diskusjonen har gått langt utenfor det den egentlig skulle gjøre. Og nå som jeg er mer våken kan jeg kansje svare bedre på det du skriver. Ja jeg er glad for lovene vi har, hvis vi ikke hadde hatt dem hvordan ville da norge vært? Og eksemplene jeg brukte på promille er rett og slett bare for å si at dem var ikke i bevissthet til å vite hva dem gjorde fordi dem hadde drukket seg fra vett. Alle har vell vært full engang i tiden, og mange har ikke husket gårdagen. Joda fylle har alltid skylda, den nekter jeg ikke for. Men det jeg ville frem til er at uansett hvor "gal" man er, full man er, så sint at man ser svart osv, så finnes det INGEN unnskyldning for hva som er gjort mot det lille barnet. Og i flere drapsaker som skjer verden om kan erstatning bli straffen istede for fengsel. Ta linda saken som eksempel, i den ene dommen ble han frikjent men måtte betale foreldrene erstatning på 250000 tror jeg det var. Husker faktisk ikke, men dommen var helt bakvendt egentlig. Hvorfor henge seg såpass oppi akkurat dem eksemplene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() ![]() |
He he, har man lyst har man lov. Lærelyst kom å ta meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor det? Skjønner ikke hvorfor du plutselig skal trekke deg? Eller si at diskusjonen gikk for langt? Vi er jo på et diskusjonsforum, og denne diskusjonen kan fortsette over mange sider enda. Ble det for mye motstand for deg? Her inne vil du alltid møte motstand, og folk som vet mer enn deg. Det er derfor det er så innihampen lærerikt. Ikke bare lærer man masse om ulike saker (f.eks om strafferett i denne saken), men man lærer diskusjonsteknikker, hersketeknikker ( :Knegg: ) og skrivekunst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() ![]() |
Jeg har egentlig sagt mitt i denne saken og tenkte at kansje noen andre vil overta. Fortsetter jeg mer her nå kommer det bare til å fortsette til evig tid. Og mye dumt kan bli sagt i ren irritasjon osv |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men du er enig i at dersom vi ikke helt skjønner hvor du kommer fra, så er det bedre å forklare en gang til hva du mener enn å trekke seg fra en diskusjon? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() ![]() |
Hvor jeg kommer fra? Hva jeg mener, er vell heller det du burde skrive. |
![]() |
![]() |