|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#861 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TEller når pappa skryter fælt av at den kun hører på han og den i neste øyeblikk hører både på meg og søstersen. Hvilken dust selger hadde lurt han? |
|
|
|
|
#863 |
|
Klar
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
"Hei Google, spill nyheter" tar meg også til NRK Rogaland! |
|
|
|
|
#864 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg sier "Gi meg en nyhetsoppdatering" og da får jeg full pakke med lokalnytt fra Oslo, Politisk Kvarter, Finansavisen, VG og et eller annet annet. Ikkeno' Rogaland. |
|
|
|
|
#866 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Du må si "okei google" eller "hey google" først. |
|
|
|
|
#867 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Her i Rogaland vil jeg jo ha Rogaland. Men her får jeg både Hordaland og Sørlandet. |
|
|
|
|
#868 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THvis jeg sier god morgen til den, spiller den P4-nyhetene. |
|
|
|
|
#869 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDet er nok et tegn fra oven (evt. Google) på at dere skal flytte til Rogaland.
|
|
#872 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TVi fikk Google home i gave og brukte den vel noen uker før vi puttet den bakerst i et skap. Maken til dum greie.
|
|
|
#873 |
|
can-jur
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TAltså. 2 februar. Fortsatt -25 til -31.
|
|
|
#874 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TVår var helt kokko, kunne komme med random facts helt ut av det blå. Skremte vannet av eldstejenta, hun var alene i huset og det var helt stille da google plutselig opplyste henne om høyden på Tyholttårnet.
|
|
#875 |
|
Tidsklemma
|
"Hey google, spill P4"/"Hey google, spill NRK nyheter"
Hos oss å melder yr helt opp mot -8 grader på dagtid, og jeg tenker "YEY! Nå går det an å gå ut litt" .. Men NEIDA! For yr driver med fake news for tiden, utenfor døren så viser gradestokken -18!!!! PÅ DAGTID!!
|
|
|
#876 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T"Bare" -13 her, men det er evig kaldt nok ved kysten, når lillesøster er på skitur med friluftsliv valgfag ... Frostrøyk på fjorden og veldig pent da.
|
|
#877 |
|
Introvert optimist
|
Unnskyld, men
|
|
#879 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TGoogle Home og jeg ble venner i dag, og hørte på nyheter sammen. Vi har bonda før også altså, spesielt den gangen i tidlig pandemi hvor jeg satt og stirret lamslått i veggen og Google ut av det blå sa «jeg vet ikke hvordan jeg kan hjelpe deg med dette». |
|
|
|
|
#880 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T... så får det heller være at jeg fikk lyst til å KALDKVELE han som bablet på politisk kvarter som nok aldri har vært utenfor trygge kontorvegger noen gang. |
|
|
![]() |
|
|