Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Iset, eller andre lavkarbo damer

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-07, 16:27   #4
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Iset, eller andre lavkarbo damer

Du kan ikke spise is på induksjonen. Er i grunnen veldig mye du ikke kan spise på induksjonen, men det venner man seg fort til. Hvis du kikker på Atkins-forumet på www.lavkarbo.no finner du lister over tillatte matvarer på induksjonen.

Jeg ble forresten kjempedårlig da jeg begynte på induksjon i fjor sommer; kjentes ut som jeg hadde influensa. Jeg holdt ut, og det gikk over etter et par dager. Da følte jeg meg bare generelt uggen i noen dager til, og så var alle karbohydratene og abstinensen ute av systemet og jeg ble i kjempeform.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.