Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-21, 15:15   #461
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Kruskakli kan jeg ikke spise, men det kan kanskje erstattes med glutenfrie havregryn.

Dette brødet lager jeg mye av, veldig godt! Kruskakli kan godt byttes ut med for eksempel glutenfritt havremel.

Til ett brød trenger du (jeg dobler porsjonen til et temmelig digert brød som jeg deler opp i skiver før det fryses):

5 store egg
1 beger cottage cheese
½ dl olje, for eksempel rapsolje

Bland dette godt sammen med stavmikser eller i kjøkkenmaskin. Deretter blander du følgende og har

3 ts bakepulver
3 ts splenda (hvis du vil ha litt søtsmak)
2 ts salt
2 ts fiberhusk
2 ts johannesbrødkjernemel
60 gr kruskakli
4 ss glutenmel
En liten håndfull linfrø
70 gr solsikkefrø
40 gr sesamfrø

Bland dette og ha det i eggeblandingen. La det stå i 15 minutter, ha i brødform kledd med bakepapir, og klapp det flatt.

Stek først på 180 grader i 25 minutter, skru ned ovnen til 150 grader og stek videre i 40 minutter. Ta brødet ut av formen og bakepapiret og legg det tilbake i ovnen på rist. Skru opp igjen til 180 grader, og la stå i 15-20 minutter. Avkjøl på rist.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 05-01-21, 15:16   #462
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Og så må jeg vel beklage at jeg bidro til at den illsinte tråden for tiden bærer mest preg av oppskrifter.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 05-01-21, 15:29   #463
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

INGen GIDDER Å BAKE TIL MEG! Og jeg har lyst på nybakt.

Sånn, Madicken. Nå fikk jeg snudd til ranking igjen.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 05-01-21, 15:36   #464
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Det har jeg prøvd å hinte til mannen om også. Han har tross alt pappaperm.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 05-01-21, 15:38   #465
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Sånn, Madicken. Nå fikk jeg snudd til ranking igjen.

Mon tro hvor høyt du ranket brødoppskriften min?

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 05-01-21, 15:40   #466
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gidder å bake! MEN JEG FÅR JO IKKE LOV TIL Å HA GJESTER!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 05-01-21, 15:50   #467
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

FY FAEN, jeg hater kjøleskapsgrøt! Det er vondt, det! :SPYYYYYY:

Den må varmes opp, ja, ellers er det uspiselig slim-lim-ete gøgge.

Jeg savner FOLK! Ikke at jeg er supersosial, men jeg TRENGER å drikke Fernet med ei venninne.

Gammel 05-01-21, 15:55   #468
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Mon tro hvor høyt du ranket brødoppskriften min?

Det FORDØMTE MAC'en MIN TROR DEN BARE KAN OVESTYRE DET JEG SKRIVER!

Jeg skriver RAMBLING - den skriver RANKING. Jeg skriver HELSEJUSS - den skriver HELSEJUKS.

Ja, det er litt gøy ( ) med det er også GANSKE IRRITERENDE!

(Og på en skala fra 1-10, ranker jeg oppskriften din LETT til en tier.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 05-01-21, 15:56   #469
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helsejuks!

En gang spurte jeg en kunde om han trengte et proformaekteskap.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 05-01-21, 15:57   #470
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

FY FAEN, jeg hater kjøleskapsgrøt! Det er vondt, det! :SPYYYYYY:

Jeg elsker kjøleskapsgrøt. Må bare blandes opp med litt vaniljekesam, og så et dryss med tørkede tranebær.

Jeg kan bidra til rantingen med:

JEG GLEMTE Å LAGE KJØLESKAPSGRØT I GÅR!!!

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 05-01-21, 16:04   #471
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Helsejuks!

Hva svarte han?

Gammel 05-01-21, 16:20   #472
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Helsejuks!

Takk. Jeg trengte å le skikkelig høyt. Lurer også på hva han svarte.

Gammel 05-01-21, 16:23   #473
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mi maskin synes av en eller annen grunn at sløsmasser er mer naturlig å skrive om enn løsmasser.

Gammel 05-01-21, 16:29   #474
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hva svarte han?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Takk. Jeg trengte å le skikkelig høyt. Lurer også på hva han svarte.

Han tok i mot tilbudet med begeistring.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 05-01-21, 17:29   #475
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg har store pupper og ble derfor lykkelig da jeg oppdaget en egen undertøysbutikk for store størrelser sist jeg var i USA. Men hadde de BH'er i min cup-størrelse, 80 G'ish?? NEI! De hadde max cup på D eller E, men omkretsen, den kunne man jo fått til å dekke rundt månen, om man ville.

80 G'ish er ikke spesielt vanskelig å få tak i Oslo? Eller var det noe annet du skulle ha? Eller vil du ikke til oslo.

Gammel 05-01-21, 17:37   #476
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Jeg et SUR. Og det er JÆVLIG IRRITERENDE!

Heilo er ikke aktiv  
Gammel 05-01-21, 17:39   #477
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man sier at det ikke finnes dumme spørsmål.
Nå har jeg fulgt pressekonferansene fra Gjerdrum siste dager og kan herved meddele at det ikke stemmer.

Gammel 05-01-21, 18:32   #478
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

80 G'ish er ikke spesielt vanskelig å få tak i Oslo? Eller var det noe annet du skulle ha? Eller vil du ikke til oslo.

Jeg hadde vel håpet å finne alternativer til standardmodellen til Change, og gjerne til en billigere penge.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 05-01-21, 19:11   #479
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Man sier at det ikke finnes dumme spørsmål.
Nå har jeg fulgt pressekonferansene fra Gjerdrum siste dager og kan herved meddele at det ikke stemmer.

All ære til de som svarer på spørsmålene. At ikke noen bare tilter og svarer "DET GÅR DA FOR POKKER IKKE AN Å STILLE ET SÅ IDIOTISK SPØRSMÅL?" Jeg har ikke så god tålmodighet.

Gammel 05-01-21, 19:17   #480
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

All ære til de som svarer på spørsmålene. At ikke noen bare tilter og svarer "DET GÅR DA FOR POKKER IKKE AN Å STILLE ET SÅ IDIOTISK SPØRSMÅL?" Jeg har ikke så god tålmodighet.

Jeg er dypt imponert over innsatsleder Roger Pettersen.
"Vi leter nå 100 meter inn i skredet", 2.5 sekund senere "Kan du si noe om hvor dere leter?"

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:42.