|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#421 |
|
Shake it out!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Men altså, ledelsen, kan ikke de si noe da? Eller kan det være forhold i heimen hos ham som gjør at han ikke kan ha hjemmekontor? Ellers må det jo være fryktelig veik ledelse som ikke bare sier «du SKAL være hjemme!»?
|
|
#422 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Jeg jobber i staten og i Oslo. Hos oss kan de som trenger det også av psykokosiale grunner få komme på fysisk kontor innimellom. Jeg er der at hjemmekontor ikke må betegnes som mulig bare fordi man har en pc og nett. Det må være mulig å hensynta litt mer for den enkelte. Det at de aller fleste er hjemme frigjør plass i offentlig transport og på kontoret. Hvis man blir syk av hjemmekontor er det faktisk ikke mulig å ha hjemmekontor, enten grunnen er dårlig fysisk tilrettelegging eller det psykiske.
|
|
#423 |
|
Shake it out!
|
Nemlig. Poenget med hjemmekontor er jo feks å sørge for at det blir plass på offentlig transport for dem som ikke har andre alternativer og må på jobb, og sørge for at det ikke sitter folk tett i tett i åpne kontorlokaler osv, at de som e er i risikogruppen skal slippe å krangle med arbeidsgivere som insisterer på at man skal være på kontoret osv. Men det betyr ikke at alle MÅ ha hjemmekontor uanfaensett. Med mindre det blir påbud og portforbud.
|
|
#424 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TTreghet i systemet.
|
|
|
#425 |
|
Er frisk!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDRITTKOMMUNE! Rødt nivå på barneskoler og barnehager til tross for lave smittetall lenge. Og vi vet jo at de ALDRI slipper opp igjen når de først strammer inn i denne kommunen.
|
|
|
#426 |
|
can-jur
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJizzez føkkings krist!!!
|
|
|
#427 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJepp.
|
|
#428 |
|
ej ikke møjkets heije
|
I hear ya sista!
|
|
|
#429 |
|
geskjeftig
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THVORFOR er alle STILLONGSER til damer laget med LAVT SNITT?! HÆ?!
|
|
#430 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TKanskje de som lager strømpebukser kan samarbeide litt med de som lager stillongs og superundertøy? Da kunne man fått en mellomting mellom strømpebuksenes kombinerte "bh-og-longs" snitt og stillongsens rørleggersprekk |
|
|
|
|
#431 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TI hear ya, sistah Luftslottet.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#432 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THer skulle jeg til å si at det hjelper å være lav, men så erindrer jeg at Luftslottet heller ikke er noen kjempe? Jeg bruker ullundertøy i en større størrelse enn jeg trenger for å få det langt nok opp på magen (det hjelper jo ikke at man er utformet slik at alt ekstra på kroppen er nettopp på magen) og har en fin liten krøll av stilongs nede ved anklene.
|
|
|
#433 |
|
Shake it out!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TStrømpebukser... HVOR VANSKELIG KAN DET VÆRE å lage en som ikke ruller?!????
|
|
#434 |
|
geskjeftig
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg har nesten ikke bein, det hjelper ingenting at de er korte, nei.
|
|
#435 |
|
intro
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg har det samme forholdet til stillongs, og jeg er jo lav - men med hofter og rumpe. Dessuten er jeg åpenbart konstruert slik at det på null tid slites høl i ræva på ullbukser, for å si det på godt norsk.
|
|
|
#436 |
|
can-jur
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TSiden vi er inne på dette med kvinneklær. Hva faen er vitsen med å lage beltehempe om de bare har plass til en sytråd?!??
|
|
|
#437 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Ikke sant?! Det er over femti år siden man greide å sende folk til månen, men dette, det ser ut til å være umulig.
|
|
#438 |
|
Klar
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg kan jo rante videre: Hvorfor kan ikke verden klare å spa opp bukser for oss som har mest rundt magen og mindre på beina?? Finner jeg bukser som er vide nok i livet, så ligger buksestoffet i folder nedover lårene. |
|
|
|
|
#439 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDette er grunnen til at jeg hater bukser! Jeg lurer oppriktig på: er det virkelig mulig å finne jeans som sitter pent på og som ikke er vonde å ha på? Som ikke sklir ned, som ikke klemmer ubehagelig på mage når man sitter, som ikke gnager mellom lårene? Finnes det???
|
|
|
#440 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg vet ikke om det er lov å komme med forslag til løsninger her, men jeg prøver meg. |
|
|
![]() |
|
|