Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Fortell meg om Lillomarka

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-21, 22:58   #1
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Lillomarka

Det er ganske flatt ved Setertjern fra Solemskogen. Sånn et par kilometer fra parkeringsplassen kanskje. Så blir det vel en utforkjøring ned mot øst. Solemskogen er kanskje ikke så dumt for en kort tur i gode løyper, står som nypreppa nå.

Lillomarka fra Grorud er ganske kupert, det er mye stigning opp til Lilloseter f.eks. Lengre nordover er det noe av det samme, men kan kanskje være et alternativ å parkere i Bjønndalen (Skytta i Nittedal) og gå opp til Skredderudtjern. Dere kan gå rundt vannet. Fine løyper i området.

Lengre nord kan lysløypa med start fra Sørli skole i Nittedal anbefales. Kupert den også, men 3,5 km lang. Man kan velge å gå en del av den og så snu, og det er super akebakke der, eller flere akebakker faktisk. Nittedal har mye snø med et lett dryss av 5 cm pudder på toppen nå for tiden.

Parkeringsplasser for utfart kommer til å bli fulle i morgen... Værmeldinga er bra, og det var rimelig fullt der jeg ferdes i dag. Lurt å komme seg opp og ut tidlig.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:08.