|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nyttårsaften: Leker/spill for barn 4-8 årHva er fine ting å finne på med en 4-åring, 5-åring og 8-åring på ettermiddag/kveld nyttårsaften? Jeg har bare kompetanse opp til 4 år |
|
|
|
|
|
#2 |
|
koko
|
Sv: Nyttårsaften: Leker/spill for barn 4-8 årBingo!
|
|
|
#3 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Nyttårsaften: Leker/spill for barn 4-8 årUno og Den forsvunne diamant er sikre vinnere. Villkatten er også stas, og der kan de yngste være på lag med en voksen f.eks. hvis de synes der er vanskelig å holde tritt med de eldre.
|
|
|
|
#4 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Nyttårsaften: Leker/spill for barn 4-8 årVillkatten er gøy, andre brettspill som passer for fireåringen passer for de større også vil jeg tro. Billedlotto har vi spilt mye.
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Nyttårsaften: Leker/spill for barn 4-8 årPakkelek eller er de for små?
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Nyttårsaften: Leker/spill for barn 4-8 årVi blir nok å spille den forsvunne diamant og monopol junior før hun på 5 sovner, og catan eller noe sånn når hun er lagt, da med de to på 9 og 12, hun på 9 kanskje på lag med meg, ikke prøvd så mange ganger enda. Han på 12 er glad i catan.
|
|
|
#7 |
|
lettere utlada
|
Sv: Nyttårsaften: Leker/spill for barn 4-8 årDa mine var 7-8 så var i alle fall bingo en stor hit (det vil de ha enda) gjerne med småpremier (som en liten sjokoladenisse, julefigur el.l. ).
|
|
|
#9 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Nyttårsaften: Leker/spill for barn 4-8 årQuiz; egne spørsmål for barn og egne for voksne, eventuelt miksa lag. Mimelek, dansestopp, tampen brenner, gjemsel, blindebukk, tante knute.
|
|
|
#10 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Nyttårsaften: Leker/spill for barn 4-8 årPakkelek er kjempegøy for store og små. Ryktet går og Alias er også gøy. Vi har hatt knallsuksess med Alias i julen. Kanskje Alias junior kan være noe for dere...
Nooria Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008. Sist redigert av Nooria : 02-01-21 kl 10:09. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Nyttårsaften: Leker/spill for barn 4-8 årJeg rakk ikke å svare i går, men leste, og tusen takk for forslagene! Vi brukte noe av det, mens andre tips sparer jeg til senere. Skal f.eks. skaffe oss noen av spillene som er foreslått. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Nyttårsaften: Leker/spill for barn 4-8 årVi endte med at 5 åringen var våken, men spilte føest den forsvunne diamant og deretter fantasi hvor hun var på lag med meg og faren vekselsvis (var med å mime og kaste terninger)
|
![]() |
|
|