Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #7

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-20, 18:43   #11
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg har en i familien som var veldig opptatt av å kjøpe vafler når vi var på tur sammen i utlandet. Sånne firkantede belgiske vafler med masse is, bær, krem og sjokoladesaus oppå. Så i sommer når vi var i Oslo sendte jeg et bilde av ungene som hadde kjøpt bubble waffle med masse is og godteri, fordi jeg tenkte det var noe for henne.

Gjett hvem som fikk bubble waffle jern i julegave. Det var meg. Ikke noe byttelapp og jeg aner ikke hvor det er kjøpt. Avsender er en person som blir fornærmet dersom man bytter og da orker jeg ikke spørre heller. Så nå sitter jeg her med et vaffeljern som vil ta plass i kjøkkenskapene og sannsynligvis bli brukt en gang. Ikke er det noe jeg er spesielt gira på å lage heller, men ungene syns jeg kan lage til dem.

Gi det tilbake til henne neste jul!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.