|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#361 |
|
heimføing
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg tenker også at alle som føler seg KRENKA av tilfeldige utbrudd i en RANTETRÅD for MINDRE viktige ting, kan ta seg en BOLLE før de legger seg. Ferdig snakka! |
|
|
|
|
#362 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Åh, ikke vær teit. Man føler seg ikke krenka selv om man kommer med en mot-rant.
|
|
|
#363 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Dersom jeg har handlet masse, hender det at jeg tar med meg handlevogna i rulletrappa, og sporene i hjulene gjør det omtrent umulig å gjøre noe annet enn å stå i trappa. Det er også rimelig trangt på venstre side av vogna. De fleste har god nok tid til å ikke trenge seg forbi meg og vogna. |
|
|
|
|
#364 |
|
ctrl+z
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg står ganske ofte på de båndene, jeg blir fort svimmel og uvel på kjøpesentre. Det er da ganske vanlig, uten at jeg tenker å gå i fakkeltog for den retten. Aller helst er jeg ikke på kjøpesenter.
|
|
#365 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDe som er friske og raske og uten plager og har dårlig tid kan jo bare gå opp den vanlige trappa.
|
|
|
#366 |
|
Shake it out!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TMan kan fint GÅ forbi noen på rullebåndet om man har det travelt. Man blir ikke nærkontakt av de 2 sekundene det tar å smette forbi noen. Verre med de som på død og liv må STÅ/GÅ TETT OPP I RYGGEN PÅ DEG.
|
|
#367 |
|
Tatt på
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg er imponert over alle som greier å overholde meteren på rullebånd. Må være noen breie, flotte rullebånd.
|
|
#368 |
|
|
Ved brann/evakuering kan ikke heiser og rullebånd brukes, så jo, det må finnes trapp alle steder og denne må være tilgjengelig hele tiden.
|
|
|
#369 |
|
Shake it out!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJoda. En laaaaang omvei enkelte steder. Som er relativt kjipt når man har det travelt. Som det hender man har. Da er ikke trappen er reelt alternativ.
|
|
#370 |
|
Shake it out!
|
Man sniker seg forbi sideslengs. Det går greit. Men som sagt, ikke er helt rullebånd, bare om det er et enkeltstående menneske som står dønn stille og noe brenner i andre enden.
|
|
#371 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TTrapper på kjøpesentre er vel generelt bredere enn rullebånd? Siden de er laget for evakuering. Men ja - jeg skjønner selvfølgelig at det ikke alltid er ønskelig, men jeg mener fremdeles at man må tåle at noen trenger å stå på rullebåndet.
|
|
|
#372 |
|
Shake it out!
|
Jeg tåler både at folk står på rullebåndet og at folk ranter om at de ikke tåler det.
|
|
#373 |
|
Tatt på
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TTror heller det er at handlevogna som står fast på rullebåndet er til hinder for barnevogner og rullestolbrukere.
|
|
#374 |
|
Shake it out!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TAh. Fant svaret selv. Trappen skal være egen branncelle, adskilt fra resten mht røyk/gass.
|
|
#375 |
|
Shake it out!
|
Annet godt poeng ja.
|
|
#376 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Det fremstår veldig krenka, for å si det mildt. |
|
|
|
|
#377 |
|
bits and pieces
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TAt det for svarte IKKE GÅR AN å koble ut den egenrådige alarmen på bilen sånn at jeg kan trykke opp og igjen bilen. Koster flere tusen å få det fikset.
|
|
|
#378 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TRullebånd som er tilrettelagt for det, kan være godkjent rømningsvei ved brann. Heis og rulletrapp kan ikke.
|
|
#379 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TOrdet "krenka" må være det mest misbrukte ordet de siste tre årene, det er så klisje at jeg blir flau hver gang jeg hører det. Bare noen er litt kritiske eller har litt motforestillinger mot noe, så blir de beskyldt for å bli alt for lett KRENKA. Hvorfor må folk dra det jævla krenka-kortet hver gang de blir motsagt?
|
|
#380 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Og jeg er drittlei av de som sier: «jeg er ikke krenka, men...» når de helt klart er JÆVLIG krenka av INGENTING!!! Eller nærtagende som min bestemor ville sagt. Det er kanskje et bedre ord. Uansett, slutt å ta alt PERSONLIG!!! |
|
|
![]() |
|
|