Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva skal du ha på deg på julaften?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-20, 23:57   #141
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på julaften?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ja! Det må være rød kjole. Jeg tror dette blir bortimot tiende året jeg bruker denne fra Mette Møller.

Så utrolig fin!!!

Jeg hadde tenkt å anskaffe rød MM-kjole i år, men tror ikke jeg orker. Jeg har en svart chiffonaktig billigkjole fra Bik Bok som jeg tror må duge. Min tradisjonelle julekjole i nydelig snitt og materiale har dessverre blitt for trang. Har brukt den i minst ti år, kanskje mer, og den er fortsatt den ultimate julekjolen.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-20, 00:01   #142
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Få se blusen da. Grønt og gull er også veldig julete synes jeg.

Denne; helt enkel og grei.

Sist redigert av -ea- : 19-12-20 kl 01:25.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-20, 09:53   #143
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Denne; helt enkel og grei.
https://www.floyd.no/klaer/overdeler...e-uni-dk-green

Veldig fin! Har plutselig fått sansen for bluser med høy krage.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-20, 09:57   #144
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror kanskje det blir julekjolen jeg har kjøpt på Kappahl faktisk. Må høre med lillesøster, jeg har kjøpt lik til henne (S til henne, L til meg).

https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/k...ekjole/684126/

Jeg har på ingen måte gått ned i år, men veier vel heldigvis omtrent det samme som ifjor så på stedet hvil i alle fall. Får ta et tak på nyåret.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-20, 10:52   #145
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Er jeg den eneste her uten koronakg, som kommer inn i en kjole jeg ikke har brukt på lenge? Jeg er nemlig minus 20 kg i år.

Neida, du er ikke den eneste, min vekt har vært stabil de siste fem åra. Fasongen derimot, den bærer preg av alder og dårlig vedlikehold. Kjolen som passet til firetusen flere gram passer kanskje ikke til åtte flere år.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-20, 11:05   #146
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg har heller ikke egentlig Korona-kg, men jeg har en noe mindre fast form enn jeg hadde for en del år (og unger) siden... Og holdin en hel julekveld, med meg, mannen og ungene? Orker jeg ikke. Så det får bli n kjole som er fin, og komfortabel og sånn semi-kledelig. Og aller helst rød ja. Og da kommer jeg på at den siste gangen jeg kjøpte rød kjole var før barn nr 3, som altså fyller 5 i jula og det aaaaaner meg at det kanskje ikke blir rød jule på julaften om jeg ikke slår til og kjøper meg ny kjole. (sist jeg kjøpte rød kjole til jul kjøpte mannen kjole til meg i julegave... )

Gammel 11-12-20, 12:05   #147
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Her er det definitivt koronakilo. Eller, egentlig begynte de vel å komme på lenge før korona, så vet ikke om jeg kan skylde på det heller.

Jeg orket ikke å gjøre den deprimerende øvelsen å prøve kjoler fra en størrelse mindre siden, så jeg slo til på en kjole fra match på halv pris på black friday. Levert på døra! Gratis! Og den passet!!! De små gleder!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 7245466_gpr-va-vite-w20-modell-front_coco-kjole-gpr.jpg (44,5 KB, 69 visninger)
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-20, 23:01   #148
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Da har gutta fått arvet dresser av Sissel! Så flotte dresser, og gutta var så fine i dem!

Gammel 14-12-20, 00:09   #149
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så flott, Taien og Sissel!

Fin kjole, Timar - fargen også.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-20, 01:02   #150
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Jeg har shoppet, for første gang på lange tider. Skal ha denne kjolen på julaften, med sort, litt tett strømpebukse under. https://m.companys.no/samsoee-samsoe...hoCCPgQAvD_BwE

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-20, 10:50   #151
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Her er det definitivt koronakilo. Eller, egentlig begynte de vel å komme på lenge før korona, så vet ikke om jeg kan skylde på det heller.

Jeg orket ikke å gjøre den deprimerende øvelsen å prøve kjoler fra en størrelse mindre siden, så jeg slo til på en kjole fra match på halv pris på black friday. Levert på døra! Gratis! Og den passet!!! De små gleder!

Denne har eg også kjøpt, den er så fin

Ellers kan eg som Nenne skryte av nesten 20 minuskilo i Corona

Gammel 14-12-20, 10:55   #152
Novla
Bør lage seg en tittel selv

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Jeg har (veldig ) mange kjoler, så vanligvis røsker jeg bare et eller annet ut av skapet, men jeg har bestemt at 2020 er året jeg trenger og fortjener en dedisert julekjole for første gang på mange år, så jeg har kjøpt denne: https://www.boozt.com/no/no/fransa/f...xoC0HMQAvD_BwE

Gammel 14-12-20, 12:08   #153
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Jeg skal ha denne:

Gammel 14-12-20, 12:16   #154
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var nydelig Bayone!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-20, 12:29   #155
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Er jeg den eneste her uten koronakg, som kommer inn i en kjole jeg ikke har brukt på lenge? Jeg er nemlig minus 20 kg i år.

Jeg har også gått ned i stedet for opp i år. Ikke veid meg, men bruker to størrelser mindre i klær, så har måttet kjøpe noe nytt til jula .)

Sist redigert av venla : 14-12-20 kl 12:54.
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-20, 12:44   #156
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Ojoj, Bayone! Hvorfra?

Gammel 14-12-20, 14:50   #157
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestemt meg for å komme inn i juledragekjolen, så nå blir det smalhans frem til jul. Kanskje like greit, for om det skal bli 2-3 koronakilo + 2-3 adventskilo + de garanterte 3-4 julekiloene, så kan det bli i overkant.

Gammel 14-12-20, 15:48   #158
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Min juledragekjole er for stor. Jeg er så smal over ryggen og skuldrene, så den sklir bare ned. Har vurdert å selge den, men da må den vel renses/vaskes først, og da stoppa det der...

De to siste årene har jeg brukt en burgunderrød kjole fra Frøken Dianas salonger, og den blir det nok i år også.

Gammel 14-12-20, 16:09   #159
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg har gått opp og ned og ned og opp, men mest ned, siste året, men selv tosifret (meg grei margin) ned har ikke gitt behov for å kjøpe nytt. Så da blir det en kjole, trolig svart, fra arkivet. Funker fint det. Kanskje koste på meg en ny strømpebukse?

Gammel 14-12-20, 17:47   #160
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Jeg skal ha denne:

Nå venter jeg bare på @Bluen.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:10.