|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Drikker begge deler, men er ikke sånn at jeg må ha hver dag. Tar en kopp når jeg får lyst på eller hvis jeg blir tilbudt. Foretrekker melk i kaffen, men kan godt drikke den svart. Samme med te, egentlig.
|
|
|
#22 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Coffee, tea or me? Jeg velger kun sistnevnte.
|
|
|
#23 |
|
Borte
|
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Jeg liker både kaffe og te og drikker begge deler daglig. Kaffe har jeg tvunget meg til å like fordi jeg blir så deilig opplagt av det.
|
|
|
#24 |
|
flisespikker
|
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?
Jeg lærte meg å drikke kaffe for nesten tyve år siden, en gang jeg hadde sommerjobb der jeg stadig ble tilbudt kaffe (tynn, lunken fra termokanne
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Jeg drikker svart kaffe daglig. Elsker kaffe! |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Glamorøs
|
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Jeg drikker te. For det meste rooibos, men også litt forskjellige fruktteer og svarte teer. Jeg har en helt fantastisk svart te fra Århus som heter flødete. Høres litt ekkelt ut, men den smaker litt karamell og er aldeles nydelig.
|
|
|
#27 |
|
intro
|
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Jeg liker ikke kaffe, men drikker te noen ganger i uka - og alltid til helgefrokoster. Som regel går det i Earl Grey med sukker, men det hender også jeg velger grønne varianter eller svart sitronte.
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 09-08-07 kl 13:36. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Jeg drikke kaffe hver dag, og te hver dag til lunsj. Drikker stort sett vanlig svart kaffe, men fornekter ikke en espresso hvis jeg har valget. Liker ikke kaffe med melk eller sukker. HAr drukket kaffe daglig i over 10 år, bortsett fra starten på graviditetene da har det ikke smakt meg. Elsker og komme inn om morgenen etter en hektisk start på dagen og kjenne lukten av nytrekt kaffe og ramle ned på kontorstolen min og starte dagen "på nytt" |
|
|
|
|
|
#29 |
|
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Jeg drikker kaffe og te. Før drakk jeg uhorvlige mengder med vond kaffe på jobb, men etter vi fikk Nespressomaskin hjemme har jeg sluttet å drikke kaffe på jobb.
|
|
|
#30 |
|
Sær og kresen
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Masse kaffe. Av og til te.
|
|
|
#31 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg signerer deg fullt og helt på første punkt! |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Ja takk, begge deler. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Drikker en kopp te i ny og ne. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Er jeg veldig |
|
|
|
|
|
#37 |
|
A friend with benefits
|
Te'en jeg drikker nå for tiden er Tyrkisk eplete. Det er sinnsykt godt!
|
|
|
#38 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
villende
|
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?:kaffekjerring: men også veldig glad i en god kopp te. Te (i alle varianter) har jeg drukket siden jeg var liten jente, og fikk 50/50 te og varm melk med masse sukker hos mormor når de drakk kaffe, såkalt barnekaffe. Kaffe begynte jeg å drikke som student, for å holde meg våken til 14-timers eksamenslesingsøkter. Kaffe drikker jeg for øvrig alltid med varm melk og masse sukker. :beduin: |
|
|
|
|
|
#40 |
|
inn i dimman
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Drikker du kaffe eller te, eller begge deler?Skal jeg drikke kaffe må det være av type latte eller au lait, og selv om vi har expressomaskin er det uhyre sjelden jeg gidder, så da blir det bare på kafe.
|
![]() |
|
|