Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-07, 11:41   #9
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

I forhold til andre land brukes det allerede voldsomt med økonomiske resursers i den norske skole. Det brukes like mye per elev i Norge som det gjør i Finland. Finland kom ut aller best i PISA målingene, Norge kom ut skikkelig dårlig. Hva sier det om den norske skolen?

Jeg tror ikke det kun er penger som er svaret for å gjøre den norske skolen bedre. SV lover mer og mer penger hele tiden som om det skulle løse alle problemer men de tør aldri stille krav til f.eks. lærere som det gjøres i Finland.

Igjen etterlyser jeg flere innovative måter å løse problemer på en å bare skrike etter penger og tro det løser alle problemer. Clemet var en strålende utdannigsminister som hadde mål og visjoner for den norske skole. Hun turte å stille krav til både lærere og elever, Djupedahl er en vits i mine øyne og er virkelig ikke annet en en bhage minister.

Men jeg stemmer rødt altså selv om det sikkert ikke høres slikt ut ….

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.