|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Har du hengt opp lys ute/pyntet til jul inne enda? | |||
| Nei, det er alt for tidlig! |
|
33 | 31,13% |
| Ja, lysene er kommet opp |
|
18 | 16,98% |
| Jeg/vi tenker å henge opp lysene i løpet av kort tid |
|
39 | 36,79% |
| Vi har ikke lys ute |
|
5 | 4,72% |
| Ja, vi har pyntet med juleting inne |
|
1 | 0,94% |
| Nei, det er jo I ALLE FALL for tidlig |
|
12 | 11,32% |
| Vi planlegger å pynte i løpet av kort tid |
|
12 | 11,32% |
| Brokkoli/annet |
|
4 | 3,77% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 106. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange har begynt å henge opp julelys/vinterlys ute?Blir nok 2 uker til tenker jeg. Testet i helga den store grana ute om det bare var å putte i kontaktene, men det var det ikke. Har ei skikkelig høy gran med masse lys, men lysene i toppen var gått istykker, og det har blåst for mye og grana har grodd for mye til at ting ble pent. Så alle lys må av, kjøpe en lenke ny i tillegg til de andre og henge opp alt på nytt. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
snur
|
Sv: Hvor mange har begynt å henge opp julelys/vinterlys ute?Hengte opp i helga når det var 13 grader og sol. Skal plugge de i til helga tenker jeg. Så må vi se om vi må kjøpe litt flere lyslenker å ha i trærne ute siden vi faktisk har trær nå. Snømannen må vente til 1. søndag i advent.
|
|
|
#63 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Hvor mange har begynt å henge opp julelys/vinterlys ute?
Vi har også hatt den lure løsningen med å kun ta ut og putte i kontakter et par år på en diger tuja vi har lys i, men i vår var jeg litt vel ivrig med saksa da tujaen ble stusset. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Hvor mange har begynt å henge opp julelys/vinterlys ute?Livet er så deprimerende for tiden at jeg vurderer det. |
|
|
|
![]() |
|
|