Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Syns du jacuzzi er stas?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-20, 18:17   #11
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Jeg kunne gjerne hatt både strandlinje og brygge ved saltvann samt basseng og jacuzzi hjemme jeg altså. Badstu orker jeg ikke.

Vi var på hytte i helgen med jacuzzi og syns det var nydelig! Klart, litt styr er det jo. Man må poppe inn noen klortabletter og kjøre igang boblene og dusje før man hopper oppi. Også må man dusje og poppe oppi noen klortabletter når man er ferdig også.
Et vennepar har det hjemme, de bruker det masse. Og de sier at det er overraskende lite vedlikehold. De bytter vann 3-4 ganger i året. Ellers er det litt remedier som skal oppi innimellom. Resten ordner seg selv. Det er bevegelse i vannet hele tiden, og det kjører renseprogrammet flere ganger i døgnet. Av seg selv. Men det er klart, det er jo noen remedier som skal oppi og vannkvalitet må sjekkes jevnlig.

Jeg ønsker meg det hjemme faktisk. Sånn som motvekt til de fleste her. Men jeg ønsker meg badekar og spyledo også. Jeg har en skade etter fødsel, så å kunne vaska seg litt skikkelig etter enkelte dobesøk uten å måtte gå i dusjen hadde vært veldig enkelt. Samme skade som Sigrid Bonde Tusvik for de som har fått med seg det. Kombinert med IBS hender det at dusjing er påkrevd innimellom. :utleverer seg selv:

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:30.