|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?Jeg ønsker meg hårkur, tørketrommel, vitrineskap, lintøyskap, tv-tv-benk og nye madrasser. Tenker det blir hårkur+1
|
|
|
#62 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?Jeg ønsker meg ullpledd, lykt, hårspray, ledlys fra Uyuni, ullsokker, badebomber og badeoljer og alt deilig til å ha i badekaret, boka "Hva er vi" av Siri Hustvedt, drill, gullbelagt emaljering Daisy fra Georg Jensen og høyttaler. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?Jeg ønsker meg ingenting i form av gaver Jeg ønsker at jeg får vært med familien som bor annen plass i landet. Jeg ønsker at Covid - 19 skal ta seg ei bolle og stikke. Jeg ønsket at folk skal begynne å ta seg sammen og følge oppfordringer ifbm smittespredning. Ja, og kanskje ei god bok jeg kan kose meg med. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
TittelTøs
|
Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?
|
|
|
#65 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?Jeg fikk reise til bursdagen i mai. Den har jeg fortsatt til gode. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?Masse! Gummistøvler, varme vintersko, tøfler, smykker, spisebrikker, stekepanne, solbriller, joggesko, hansker til trening, nattkrem, lampe og sikkert mye mer.
|
|
|
#67 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?Planen var å ønske seg restaurantbesøk til bursdag og jul, men det røyk jo. Ønsker meg ellers bare dyre ting: Støpejernsgryte, antikt skap og lang yogamatte - og ingen av dem er så farlig med. Jeg har alt jeg trenger, bortsett fra fred på jord og koronavaksine og alt sånt der, så hvis alle kan være flinke til å holde avstand og vaske hender, så vi kan får tilbake noe som likner en fungerende hverdag, så er jeg glad.
|
|
|
|
#68 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?Jeg vingler litt. Bidrag til ny bunadsskjorte har jeg tenkt på. Og bidrag til kunst fra Gry Hege: https://gry-hege.myshopify.com/?fbcl...y8lryNfmjwQpFM eller Kibuuka art: https://m.facebook.com/KibuukaArt/
|
|
|
#69 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?Alle som ønsket seg ny president i junaiten kan nå slappe av.
|
|
|
#70 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?Ønsker mest å kunne være sammen med de jeg er glad i, i jula. Det ser litt usikkert ut nå. Ønsker meg og et bedre 2021 og koronavaksine.
|
![]() |
|
|