Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Silikonpupper - hvor "ut" er det?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-20, 12:53   #1
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Silikonpupper - hvor "ut" er det?

Jeg har små pupper. Jeg fikser ikke å bruke bh med spiler, så jeg har noen dyre uten spiler som er kjempebra. De kan man faktisk ha innlegg i også (hvis man f.eks har operert vekk brystene), noe man jo kan vurdere for å "se finere ut" under klærne. Jeg vil gjerne tipse alle som hater bher å prøve noen uten spiler.

Mamma fjernet begge brystene (kreft) før hun var 60 år og har ikke "bygd opp nye". Hun bruker bare slike fancy løspupper i bhen. Jeg er litt usikker på om jeg ville gjort det samme. Hun har komplekser og ville ikke drømt om å gå i badedrakt/bade in public.

Jeg tenker litt som Floksa og syns det er topp at vi viser oss med de naturlige kroppene vi har. Jeg med mine små pupper og strekkmerker og diverse. Det er fine ting på kroppen min også.

Gammel 04-11-20, 12:55   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Silikonpupper - hvor "ut" er det?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Mamma fjernet begge brystene (kreft) før hun var 60 år og har ikke "bygd opp nye". Hun bruker bare slike fancy løspupper i bhen. Jeg er litt usikker på om jeg ville gjort det samme. Hun har komplekser og ville ikke drømt om å gå i badedrakt/bade in public.

Moren min har heller ikke rekonstruert - men hun var eldre, da, ca. 70. Jeg ville antakelig gjort det om jeg ble rammet nå, men neppe som såpass oppe i åra. Ingen av oss er typen til å bade eller gå på stranda uansett.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:53.