Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Silikonpupper - hvor "ut" er det?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-20, 11:22   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Silikonpupper - hvor "ut" er det?

Du bruker en skikkelig bh, ikke sant? Sikkert et idiotisk spørsmål, men jeg kjøper gode bh-er og da ser det ikke så verst ut på tross av aldring. Men utgangspunktet har en del å si, selvfølgelig. De gjør ikke underverker.

For meg hadde det vært utenkelig. Særlig med tanke på hvilke signaler det sender å måtte korrigere på kroppen sin. (Og særlig siden jeg har en datter som allerede snakker om å operere sine pupper ... riktignok ønsker hun å redusere dem, men allikevel. Det er noe med å vise at man kan leve fint med den kroppen man har fått utdelt så lenge den fungerer greit.)

Gammel 04-11-20, 11:27   #2
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Du bruker en skikkelig bh, ikke sant? Sikkert et idiotisk spørsmål, men jeg kjøper gode bh-er og da ser det ikke så verst ut på tross av aldring. Men utgangspunktet har en del å si, selvfølgelig. De gjør ikke underverker.

(...snip...)

Nei, BH bruker jeg aller helst ikke.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-20, 11:28   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Nei, BH bruker jeg aller helst ikke.

Da tror jeg kanskje at jeg hadde startet med det. Det er veldig mye billigere enn en operasjon også.

Gammel 04-11-20, 11:30   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Da tror jeg kanskje at jeg hadde startet med det. Det er veldig mye billigere enn en operasjon også.

Billigere, sunnere og med mange valgmuligheter. (Jeg skjønner ikke at det er ubehagelig med BH, jeg, faktisk. Man MÅ jo ikke nødvendigvis kjøre den evinnelige ned-i-omkrets og opp-i-cup og bli helt kvalt heller. Jeg har såpass liten omkrets at jeg knapt finner rett størrelse i vanlige butikker, og dermed kjøper jeg dem ofte heller litt vide. Tenker absolutt ikke over at jeg har dem på.)

Gammel 04-11-20, 11:32   #5
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Billigere, sunnere og med mange valgmuligheter. (Jeg skjønner ikke at det er ubehagelig med BH, jeg, faktisk. Man MÅ jo ikke nødvendigvis kjøre den evinnelige ned-i-omkrets og opp-i-cup og bli helt kvalt heller. Jeg har såpass liten omkrets at jeg knapt finner rett størrelse i vanlige butikker, og dermed kjøper jeg dem ofte heller litt vide. Tenker absolutt ikke over at jeg har dem på.)

Men jeg hater BH intenst! Selv om jeg har vært på en fancy butikk der hun fant den perfekte BH føltes det som en dårlig tilpasset tvangstrøye.

Gammel 04-11-20, 11:33   #6
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg hater BH intenst! Selv om jeg har vært på en fancy butikk der hun fant den perfekte BH føltes det som en dårlig tilpasset tvangstrøye.

Nå siterer jeg bare den ene personen jeg kjenner med silikonpupper, men i følge henne kan hun ikke sove uten bh en gang, fordi silikonet tynger og huden har blitt slappere med alderen.

Gammel 04-11-20, 11:34   #7
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nå siterer jeg bare den ene personen jeg kjenner med silikonpupper, men i følge henne kan hun ikke sove uten bh en gang, fordi silikonet tynger og huden har blitt slappere med alderen.

Å herre, da utgår det hvertfall!

Gammel 04-11-20, 11:45   #8
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vel. Det er ganske individuelt altså.

Jeg kan jo være litt motvekt. Jeg har tatt det og har ikke angret en dag. Jeg er svært lite jålete sånn egentlig. Bruker sjelden sminke, går bustete på butikken i slitt joggebukse og har et ganske avslappet forhold til resten av kroppen. Men akkurat brystene betydde mye for meg. Jeg har ikke mye, det er knapt synlig med klær. Men jeg føler meg mye mer vel. Jeg tenkte på det i mange år før jeg faktisk opererte meg. Jeg tenker dette er et valg alle får ta for seg selv, som alt mulig annet.

Ps! Jeg både går og sover uten BH. Det er absolutt ikke tungt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-20, 11:46   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo særlig i sånne butikker det blir ubehagelig, spør du meg. Jeg prøvde meg for noen år siden, og aldri igjen. Faktisk endte jeg på fylla med bl.a. Dragen etterpå, da damen kom trekkende med innlegg for å få noe som helst de hadde i butikken til å "passe". Samme natt skrev jeg et blogginnlegg med tittelen "Notater fra randsonen" - helt i utkanten av normalen der, altså.

Gammel 04-11-20, 12:04   #10
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo særlig i sånne butikker det blir ubehagelig, spør du meg. Jeg prøvde meg for noen år siden, og aldri igjen. Faktisk endte jeg på fylla med bl.a. Dragen etterpå, da damen kom trekkende med innlegg for å få noe som helst de hadde i butikken til å "passe". Samme natt skrev jeg et blogginnlegg med tittelen "Notater fra randsonen" - helt i utkanten av normalen der, altså.

Einhyrningur: Det høres ut som en bedre løsning å besøke en dyr undertøysforretning, for deretter å havne på fylla med Dragen.

Gammel 04-11-20, 12:04   #11
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Standard

Godt det ikke bare er jeg.

Jeg bruker per nå slike fra Cubus som kommer i str S/M/L. De takler jeg for noen timer. Slike med spiler og push-up og jeg vet ikke hva, nei takk.

Gammel 04-11-20, 12:56   #12
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kan skrive under på at fylla med Dragen er ytterkanten av normalen.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:56.