|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kjøre Sunnmøre til TrøndelagNå føler jeg meg ekstremt "aldri vært nord for Sinsenkrysset", men .... er det ikke mye raskere å ta E39 hele veien selv om det innebærer ferge ved Molde?
![]() |
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøre Sunnmøre til Trøndelag
Nei, mye raskere er det ikke, det kommer omtrent på ett ut, men som sagt litt avhengig av hvordan du treffer på fergene (det er to ferger, både Vestnes-Molde og Kanestraum-Halsa). Og vegene er dårligere. Min mann foretrekker ellers å kjøre litt lengre, framfor å måtte ta ferge. Han hater virkelig å stå i ro og vente (og hadde nok aldri overlevd sør for Sinsenkrysset,
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 29-10-20 kl 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Kjøre Sunnmøre til Trøndelag
I følge NAF reiseplanlegger er forskjellen 20 minutter. Med evt. ventetid i fergekø vil jeg tro forskjellen er liten. Jeg har så klart mulighet til dopause og en kaffekopp på Vestnes-Molde da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Kjøre Sunnmøre til TrøndelagDa tenker jeg at det har lite å si hvor jeg kjører. Kanskje jeg skal ta en vei opp og den andre på vei ned igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|