Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.
Jeg ranter GLATT over brystebennelse. MØKKADRITT! Jeg har hatt minst to runder med brystbetennelse per unge (har 3 stk.) og det er VONDT! En av de få gangene jeg virkelig har følt meg SYK.
All sympati, Input! 
2 x 3? Stakkars deg! Jeg tror nesten ikke jeg hadde turt å amme en eventuell neste unge dersom brystbetennelse var "vanlig" for meg. Jeg opplevde det aldri med første og har ikke opplevd det før med denne frøkna heller, og det er jeg glad for.
For ja, man blir virkelig SYK! Det verste var at det kom som kastet på meg. Var litt øm i brystet om morgenen, det ble vondere, men følte meg fremdeles frisk ellers - i løpet av et kvarter gikk jeg fra å sitte sammen med mannen og jobbe sammen om en fagtekst til å ikke være i stand til å forstå et eneste ord av det han sa. Det var helt surrealistisk. Er heldigvis mye bedre nå, men jeg har fremdeles en SVÆR klump i brystet, så jeg har antagelig fått et abcess som må tømmes kirurgisk. 
|