Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #6

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-20, 09:12   #1
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Takk. det skjønner jeg så godt. Jeg har en gang opplevd å få så panikk at de måtte kjøre meg ut igjen. De anbefalte ny time, men jeg valgte å prøve en gang til, og ved hjelp av skikkelig konsentrasjon og fokus på pust greide jeg å gjennomføre.
Krysser fingrene for at det går greit for deg når du skal.

Lykke til.
Har også klaustrofobi, ikke sjans til å få gjennomført i vanlig mrmaskin, får derfor time i Oslo hvor de har mrmaskin som er kortere og bredere. Det fungerer , men jeg er utslitt etter sånne timer, brukes mye energi for å få gjennomført.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 23-10-20, 09:31   #2
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Jeg tok MR av hodet for en stund siden, og grudde meg også enormt. Bare det å få denne boksen rundt hodet, og så bli kjørt innerst inn i maskina.

Jeg fortalte om redselen min da jeg kom, og da satte de opp et speil i enden av maskina som gjorde at jeg kunne se, og forsåvidt så vidt kommunisere med dem som styrte maskina. Det hjalp veldig for meg, og jeg klarte å gjennomføre.

Timar er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.