Sv: Henrik Syses innlegg om å være sliten pappa i ferien
Jeg likte ikke Syses innlegg, det var kjedelig. Men hvor mange her inne og på andre fora skriver ikke om sine hverdagsopplevelser med humor og snert? Og hvor vanvittig mye bedre er det ikke å lese slike, fremfor de som bare sutrer og klager over tingenes tilstand? Selv om jeg syns Syses innlegg var kjedelig, så leste jeg det ikke dithen at han ville forandret på noe. Og nettopp derfor reagerer jeg på at Juritzen kommer med det svadasvaret sitt. For det eneste som var å henge seg opp i, etter min mening, når det gjelder Syse, er at han ikke klarte å formidle den humoren jeg antar han skrev innlegget med.
Personlig så håper jeg at jeg klager lite på nett. Jeg føler hvertfall at jeg ikke er en sutrer. Jeg har ingen grunn til å sutre, selv om jeg er i en situasjon som mange finner sutreverdig. Men jeg forbeholder meg likevel retten til å komme med betraktninger fra hverdagen, skrevet med humor fra MIN side hvertfall. Om den humoren ikke oppfattes av alle, skal jeg da klandres for å skrive om det, siden jeg er i en selvvalgt situasjon?