|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: I utakt med virkeligheten eller ei - kronikk om partibytte og sånt i OsloMan kan lure på om AP hadde vært tjent på en reboot, rett og slett. Med en ny generasjon. 18,2 % sist måling, det de driver med NÅ funker jo åpenbart ikke.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: I utakt med virkeligheten eller ei - kronikk om partibytte og sånt i Oslo
Det har jeg ingen problemer med å forstå, jeg oppfatter JB og TSV som veldig like som politikere. Folk som reiser rundt og snakker jovialt og er på "deres parti".
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: I utakt med virkeligheten eller ei - kronikk om partibytte og sånt i Oslo
Ja, jeg tror også det. De ligger vel litt bedre an i Oslo enn på landsbasis, men lavere enn tidligere.
![]() |
|
|