|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Konspirasjon eller reell grunn til bekymring?
Sjekker ja. Det er SÅ steinalder! Vi betalte regninger med sjekk. Sendt i posten.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Konspirasjon eller reell grunn til bekymring?
Ja, det er helt utrolig. De hadde drive-in banker da jeg bodde der, men vi betalte altså med sjekk. Jeg studerte der, startet i -94. Måtte betale skolepengene med sjekk (det hadde jeg ikke fått helt i starten) eller ta ut i kontanter i minibank fra min norske bank med visakort. Husker fortsatt hvor rart det var å gå og ta ut 3500 dollar i sedler for å betale for første semester. Etter det ble det betalt med sjekk.
![]() |
#3 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Konspirasjon eller reell grunn til bekymring?Jeg har ikke noen tro på fredelig maktoverdragelse om Trump faktisk taper valget. Han ser ut til å groome fanbasen sin til å ikke akseptere et nederlag. Med det klimaet og nivået nett og i aviser tror jeg ikke egentlig det vil gå 100 % fredelig for seg om han vinner heller. Svigersøskna mine er født og oppvokst i sørstatene, de er mildt sagt pessimistiske de også. Jeg er fryktelig redd for at vi er vitne til vår generasjons 1933. Ja, jeg er deppa i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|