|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?Ahhh, er Helthjem en postnord-greie? Hahahahha! Det er så dårlig at jeg blir helt fnisete. De sender (på default, er jeg sikker) ut melding om at budet har vært hos deg men fant ikke merking på dør eller postkasse, og jeg svarer hver gang at "det er jo bare fjas, kjære dere, og hvert eneste postbud, pizzabud og regningsbud klarer helt fint å finne meg, det er bare DERE SOM JUGER!" (bare litt mer diplomatisk). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Klar
|
![]() Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?
Nå måtte jeg google litt. PostNord er statseid av Sverige og Danmark. Helthjem er eid av tre mediekonsernet, Schibsted, Amedia og Polaris. Så jeg klarer ikke å se noe eierskap inne i bildet, men helthjem kjøper antagelig tjenester av PostNord? Sist redigert av Timar : 26-09-20 kl 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig med deg. Det går da med avisbudet?
![]() |
#8 |
Dragedytteren
|
Jeg ble kontaktet av Helt Hjem da de startet opp, og da skulle de bruke PostNord til levering. Det var en av grunnene til at jeg ikke ville bruke dem som leverandør.
![]() |
|
|