Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-20, 10:01   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Ahhh, er Helthjem en postnord-greie? Hahahahha! Det er så dårlig at jeg blir helt fnisete. De sender (på default, er jeg sikker) ut melding om at budet har vært hos deg men fant ikke merking på dør eller postkasse, og jeg svarer hver gang at "det er jo bare fjas, kjære dere, og hvert eneste postbud, pizzabud og regningsbud klarer helt fint å finne meg, det er bare DERE SOM JUGER!" (bare litt mer diplomatisk).

HVER eneste gang.

(Jeg har merket postkasse, dørskilt, husnummer, og så videre, og navigeringssystemer treffer huset mitt med null feilmargin.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 10:03   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Aaah. Jeg har brukt helthjem siden de het megtildeg, men da har de blitt kjøpt opp på veien.

Nei, jeg tror det har vært en PostNord-tjeneste hele veien.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 10:13   #3
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nå måtte jeg google litt. PostNord er statseid av Sverige og Danmark. Helthjem er eid av tre mediekonsernet, Schibsted, Amedia og Polaris. Så jeg klarer ikke å se noe eierskap inne i bildet, men helthjem kjøper antagelig tjenester av PostNord?

Sist redigert av Timar : 26-09-20 kl 10:37.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 15:44   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Nå måtte jeg google litt. PostNord er statseid av Sverige og Danmark. Helthjem er eid av tre mediekonsernet, Schibsted, Amedia og Polaris. Så jeg klarer ikke å se noe eierskap inne i bildet, men helthjem kjøper antagelig tjenester av PostNord?

Enig med deg. Det går da med avisbudet?

Gammel 26-09-20, 19:18   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Enig med deg. Det går da med avisbudet?

Ja, men det går jo ikke med avisbudet helt fram til destinasjon.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 19:32   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, men det går jo ikke med avisbudet helt fram til destinasjon.

Nei, det gjør det jo ikke.

Gammel 26-09-20, 12:09   #7
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Nei, det stemmer ikke. Kan være de er kjøpt opp nå.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 15:36   #8
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Nei, det stemmer ikke. Kan være de er kjøpt opp nå.

Jeg ble kontaktet av Helt Hjem da de startet opp, og da skulle de bruke PostNord til levering. Det var en av grunnene til at jeg ikke ville bruke dem som leverandør.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:08.