Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Klassetur 10. klasse

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-20, 10:25   #11
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klassetur 10. klasse

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har vært hun vanskelige. Vi har også blitt bedt om å selge ting. Noe går greit, men andre ting er helt umulige å selge. Da har jeg gitt beskjed om at jeg heller betaler det man tjener pr enhet som må selges. Dugnadsgruppa var veldig lite fornøyd med dette, men jeg ser ikke poenget med at jeg skal sitte med en kjempestor ekstra utgift og en vare jeg ikke vil ha, når inntjeningen for arrangøren blir den samme.

Etter mye sukking og stønning gikk de med på det.

Jeg orket ikke å diskutere, har diskutert med ett par av de før om dugnader i fotballen, det ble så surt og håpløst etterpå.
Vi skulle selge kort for 2500 PR elev,det gikk dårlig for mange, spekemat var lett for det var rett før jul, nå er det mase produkter folk kan velge mellom , så skal se visst ut å gå i puljer sammen for å selge etter denne dugnaden.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.