Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Dere med ryddige hus - deres beste tips

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-20, 16:23   #23
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere med ryddige hus - deres beste tips

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Hva med de tingene som er knyttet til interesser og jobb da? Her spiller hele familien, så vi har mye noter og instrumenter knyttet til det. Lillesøster elsker å være kreativ og tegne, male, perle, flette, sy og whatsnot. I tillegg leser vi mye, så det bøker, magasiner, tidsskrifter etc. ligger ofte fremme. Og selvsagt iPads, laptoper, headsets, pods og ladere til alt sammen. Akkurat nå har også korona gitt oss minst ett operativt hjemmekontor-område. Alt dette har jo i teorien egne plasser, men er praktisk talt i bruk så lenge noen er hjemme. Jeg syns det er kjipt med rot, men elsker jo å være en del av et kreativt og levende familieliv. Hvis alt må ryddes bort hele tiden, så opplever jeg at terskelen for å ta opp igjen tråden automatisk øker, og da blir særlig ungene ofte sittende med noe passivt på iPad’en i stedet. Det er litt vel svart-hvite fremstillinger av rotete vs. ryddige personer og hjem i denne tråden syns jeg.

Samme her, mannen har hjemmekontor på kjøkkenet, det betyr mye greier der. Bøker ligger under bordene rundt omkring .
Det skal sies at jeg nok kunne hatt det mye reddere om jeg ville,, men jeg har alltid sagt jeg ikke vil bli som mamma, hun ryddet alltid å klarte aldri å sitte om det var noe som skulle gjøres, hun er fortsatt sånn og vi alle synes det er slitsomt . Vi er på en mellomting , dvs at det ser ikke ut som en svinesti , men det er heller ikke ryddig konstant. Det betyr at ting kan ligge framme , det er viktig for oss alke egentlig.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:49.