Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-20, 15:23   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i Oslo kjøper man finere babyklær?

Jeg husker ikke hvor den er, men jeg var i en barneklesbutikk som het Martine(?). Der var det merkeklær, mye fint, men dyrt.

Gammel 04-09-20, 17:03   #2
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv

Cauchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg husker ikke hvor den er, men jeg var i en barneklesbutikk som het Martine(?). Der var det merkeklær, mye fint, men dyrt.

Lille Martine? Jeg trodde det bare var i Trondheim, men finnes visst i Oslo også.

Sist redigert av Cauchy : 04-09-20 kl 17:07. Årsak: Retter etter googling
Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-20, 17:49   #3
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Lille Martine? Jeg trodde det bare var i Trondheim, men finnes visst i Oslo også.

Ikke helt - Martine Barneklær heter visst butikken i Oslo. Prisene er hinsides, men det er kanskje passende i ditt tilfelle, Input?

Hvis det blir litt vel dyrt, så vil jeg anbefale Polarn O. Pyret. Jeg syns de har nydelige klær.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-20, 18:19   #4
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv

Cauchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Ikke helt - Martine Barneklær heter visst butikken i Oslo. Prisene er hinsides, men det er kanskje passende i ditt tilfelle, Input?

Hvis det blir litt vel dyrt, så vil jeg anbefale Polarn O. Pyret. Jeg syns de har nydelige klær.

Aha. Da kan jeg anbefale Lille Martine hvis den i Oslo er lik den i Trondheim. Ligger visst i Paleet.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:39.