Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Haddy og boka

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-20, 11:29   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg var så dum og naiv når denne saken (og flere andre) eksploderte. Jeg trodde faktisk at det var umulig å IKKE ta innover seg at han hadde dummet seg ut i åresvis. At han hadde gått rundt og trodd han var damemagnet og hot som faen, og så har mange av damene i stedet bare tenkt på ham som en gammal GRIS! Så FLAUT! Han måtte jo være helt knust, tenkte jeg, av å få satt selvbildet sånn på hodet. Hvordan kommer man ut av en sånn ydmykende selvinnsikt, tenkte jeg.

Jeg er helt iddjot, ass.

Det er sånne aha-opplevelser som dette, jeg mer enn noe annet synes at preger voksenlivet. Det er den ene smellen etter den andre. At visdom og innsikt ikke følger proporsjonalt med alder, det har vært en av de største skuffelsene i livet.

Gammel 27-08-20, 13:07   #2
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haddy og boka

Da jeg virkelig fattet i vår at de igjen tenkte på å innstille Trond Giske på nytt så meldte jeg meg ut i ren og skjær sinne. Angrer litt nå da da det var vel overilt men jeg var bare så sint og skuffa.

Trond Giske var tidlig kongen på haugen trodde han selv da. Dessverre så vil han aldri komme til å inneha selvinnsikt.
Hadde det bare vært stille ei tid fra den kanten, men siden han mistet vervene sine så har støyen fortsatt både med dokumentar på tv2 og Haddy,s bok mm.

Det er tragisk å tenke på de som stille og rolig har trukket seg ut av aktiv politikk nettopp pga han.
Blir Giske valgt så vil det få store konsekvenser for partiet og mange vil ikke våge å si i fra om noe slikt oppstår igjen. I tillegg er det et hån mot de som varslet.
Og mange av de kvinnene som støtter han er gjerne eldre kjerringer.

Hadde Trond Giske brydd seg om partiet så hadde han ligget lavt ei tid.
Kanskje skaffet seg en normal jobb. Akkurat det tror jeg nok er skremmende for han og flere som har vært heltidspolitikere siden de var ungdommer.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.