Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Haddy og boka

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-20, 01:22   #11
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Jeg er så utrolig sint og fortvilet over hele denne saken. Har jo skjønt at Giske selv setter seg foran alt annet, men at han faktisk har så mange støttespillere som ikke har skjønt det, er ufattelig.

Men husk at det er MANGE i Ap som ikke ønsker dette, og det er faktisk kun velgerne i Trøndelag som kan gjøre noe nå. Eller første medlemmene og delegatene på årsmøtet, og deretter medlemmene som skal jobbe fram stortingslista. Og deretter er det kun velgerne i Trøndelag som i tilfelle han kommer på Stortingslista, som bestemmer.

Men jeg skjønner at spesielt kvinner ikke føler de kan stole på at Ap er et likestillingsparti hvis han får en ny sjanse, spesielt siden han ikke ser ut til å ha skjønt alvoret i hva han har holdt på med i så mange år. Jeg selv kjenner ikke igjen veldig mange i mitt parti. Veldig mange er feige og tør ikke si noe, spesielt nå som vi er midt i nominasjon til Stortingslister i hele landet. Og vi som tør si ifra, får både kalde skuldre og kjeft. Men heldigvis også mye støtte.

Jeg er virkelig i tenkeboksen for tiden. Det er ikke noe annet parti jeg kunne tenke meg å være aktiv i, for Ap er mitt parti med de verdiene jeg står for. Men så blir jeg så skuffet når så mange ikke har skjønt bæret av hva #metoo handler om. Og at det handler om tillit.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.