Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-20, 21:54   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Takk for tips om The split, selv om jeg ikke er like sjarmert av Nicola Walker som dere andre. Ble derimot litt småforelsket i Barry Atsma. Men jeg fant ut at han spilte en mindre sjarmerende hovedrolle i Komt een vrouw bij de doktor basert på boka ved samme navn, eller Kvinne går til lege mann går på byen på norsk.

Sist redigert av banana : 20-08-20 kl 14:44.
banana er ikke aktiv  
Gammel 20-08-20, 19:08   #2
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Takk for tips om The split, selv om jeg ikke er like sjarmert av Nicola Walker som dere andre. Ble derimot litt småforelsket i Barry Atsma. Men jeg fant ut at han spilte en mindre sjarmerende hovedrolle i Komt een vrouw bij de doktor basert på boka ved samme navn, eller Kvinne går til lege mann går på byen på norsk.

Ja, han var fin.

Prøver meg på den danske Når støvet har lagt seg, og klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker den eller ikke.
Noen kommentarer fra dere som har sett den?

-ea- er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:41.