Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor ofte bytter dere sofa?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-20, 10:26   #11
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte bytter dere sofa?

Veldig lenge siden jeg har kjøpt egen sofa, arve-gods bruker å ende opp her. *ler*

Vi hadde en liten sofa med sjeselong da vi flyttet hit i 2009, ettersom det var hva vi hadde plass til i Oslo. Den ble fort liten, så gjetter vi kjøpte en skinnsofa da?

Hadde en arvesofa fra mamma og pappa en periode, men tøy funket dårlig med ungene, så kom det enda en arvesofa fra de, den står nå i "barnekroken" på stua, det er skinnsofa. Også flyttet broren min, og han hadde ikke plass til sin sofa lenger, så den sto i kjelleren her i 2 år, før jeg kom på å flytte den opp. Og det blir nok lenge, for det er en skikkelig sofa som holder.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.