Sv: Hvordan oppsummerer dere norgesferien 2020?
Vi voksne syntes ferien ble bra, mens arvingene mente den ble litt stille. Vi hadde én uke på samme sted på Sørlandet før vi kjørte videre, og for oss som pleier å flytte en del på oss i ferien, var det litt uvant/kjedelig. Den egentlig planen var Australia, så for et par tenåringer blir en liten plass på Sørlandet litt kjipt i forhold. 
Jeg har forelsket meg i Stavangerområdet/Rogaland (har vært der noen ganger før, men fikk sett mye mer nå), og kunne tenke meg et par uker der neste år. Vakkert, trivelige folk, mye å oppleve.
Været var skiftende, men vi er vant til Norges-/Skandinavia-ferie, så det gikk helt greit.
Siste helgen hadde vi veldig koselig FP-overnattingsbesøk og var plutselig turister i egen by, noe som ble en skikkelig trivelig slutt på ferien. 
Med tanke på smittesituasjonen i andre land, synes jeg vi har vært heldige som har kunnet ha borteferie. Det skal jeg ta med meg inn i høsten som antakeligvis blir strammere og mer koronapreget igjen.