Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Uanstendige kvinner i Iran, fy å fy ...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-07, 23:48   #22
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uanstendige kvinner i Iran, fy å fy ...

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Først og fremst så klarer Sitron å svare for seg selv.

Vet det, men jeg ble en smule provosert av svaret ditt. Derfor svarte jeg.

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Det andre, så er det faktisk forbudt med narkotika her i Norge også.

Og det tredje ikke tro på alt du leser på Dagblad/VG- Husk det er sensommer
det er ikke mye å skrives om.

Nei, det er jo ikke sikkert at de fant noe narkotika og alkohol Jeg tar ikke alt jeg leser for god fisk.

Jeg reagerer på at man ikke kan gå kledd i de klærne man vil, man kan ikke høre på den musikken man vil, man kan ikke ha den troen man vil osv. At folk vil protestere mot det, synes ikke jeg er noe merkelig. Hvis alle skulle respektere de lovene som finnes i et land ville det ikke vært noen utvikling. Det finnes selvsagt hensiktsmessige og mindre hensiktsmessige måter å reagere på. Om det å arrangere ulovlige konserter er den beste skal være usagt. Det er fredelig måte å gjøre det på i det minste.

Mener du virkelig at man ikke skal protestere mot lover fordi at man skal respektere landets lover? Hvordan skal man kunne forbedre livssituasjonen hvis man ikke gjør det? Hvordan tror du at det ville godt med Norge under krigen hvis ingen protesterte? Man skal ikke godta alt. Noen ting må man kunne protestere mot.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46.