Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-20, 18:40   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Syns dette er vanskelig.
Vi er vel 25 inkludert oss 4. Men alle har jo omgått hverandre på et vis nå i sommer av de vi bare ser en gang å året omtrent. Og hvis vi ska snevre det ned til 20 så aner jeg ikke hvem som ikke skal komme.

Vi har også møtt alle som er invitert i løpet av sommeren, men de har jo ikke møtt hverandre. Og jeg er en skikkelig regelrytter, så da slipper jeg å lure. Det er ikke mulig for meg å velge noen onkler/tanter av snuppa fremfor andre, så da får hele arrangementet bare vente.

(Men jeg er ikke strengere enn reglene heller, altså. Vi har vært i Danmark i ferien, men det var faktisk lov. Og jeg melder meg som frivillig på fotballkamper slik at laget kan få 200 tilskuere i tillegg til meg, men fremdeles er det innenfor regelverket.)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.