Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør man når man finner døde, ville dyr?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-20, 17:30   #9
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør man når man finner døde, ville dyr?

Takk for svar alle sammen.
Nå har jeg ihvertfall lagret nummeret til Mattilsynet sånn at jeg kan ringe skulle jeg snuble over flere døde dyr. Men jeg lurer litt på hvor grensen går, for man ringer jo ikke Mattilsynet/Viltnemnda hvis man finner en død mus eller trost liksom. En venn mente at grensa gikk ved grevling, altså er dyret større enn en grevling skal man ringe. Men om det stemmer vet jeg ikke.

Jeg var veldig i tvil om hva jeg skulle gjøre den gangen jeg kjørte over en due i en gågate i Stavanger. Den var fortsatt i live, men kunne ikke bevege seg, og jeg endte opp med å avlive den selv. Jeg kunne jo tatt den med til en veterinær, men da ville den jo lide lenger så jeg kom fram til at det var best. Men om det var riktig av meg er jeg ikke sikker på.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:44.