Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ferieønsker

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-20, 16:26   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ferieønsker

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg har tatt det opp hvert år i 15 år.

Hva sier han da? Forstår han ikke at du også har ønsker?

Gammel 19-07-20, 08:52   #2
Cumulus

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hva sier han da? Forstår han ikke at du også har ønsker?

Utlandet- han tør ikke fly og hater å kjøre bil. Vi kunne tatt tog, men jeg har ryggproblemer, så da kommer vi nok ikke langt..

liten fritidsbåt for å komme seg på vannet og campe på et skjær- han er overhodet ikke interessert, liker ikke å være i båt, klarer ikke å være i solen og liker ikke å følelsen av å være på en øde øy
padle - tør ikke
fiske - kjedelig
telte - får ikke sove i telt
klatre - tør ikke
spille tennis - kjedelig
picnis i det fri - liker ikke å spise ute
bade fra svaberg eller strand - liker ikke å bade
gå tur i skogen - kjedelig, vil helst gå langs bilvei, men kan nød bli med
bærtur - kjedelig, men kan til nød bli med

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-20, 08:56   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er dette argumentene han kommer med når du spør, eller er han generelt en litt «klagete» type?

Jeg synes det høres ut som han har litt angst eller er en trygghetsjunkie. Jeg har en bekjent som er litt sånn. Negativ til å reise, og jeg tror det handler om trygghet, at alt er litt skummelt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-20, 10:22   #4
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Utlandet- han tør ikke fly og hater å kjøre bil. Vi kunne tatt tog, men jeg har ryggproblemer, så da kommer vi nok ikke langt..

liten fritidsbåt for å komme seg på vannet og campe på et skjær- han er overhodet ikke interessert, liker ikke å være i båt, klarer ikke å være i solen og liker ikke å følelsen av å være på en øde øy
padle - tør ikke
fiske - kjedelig
klatre - tør ikke
spille tennis - kjedelig

Men hva sier du til ham om dette, da, for det er jo ikke greit? "Liker ikke" og "kjedelig" er jo ikke særlig til argumenter fra en voksen mann i lengden. Her synes jeg faktisk du kan kreve at han jenker seg litt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-20, 12:21   #5
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

padle - tør ikke
fiske - kjedelig
klatre - tør ikke
spille tennis - kjedelig

De fleste av disse tingene er ting man gjør når man har barn. Alt trenger jo ikke være bra/gøy/spennende alltid.

Min eks feiret ikke 17.mai og så ikke eldste sitt første skoletog. «Det var så kaldt». Det var like kaldt og vått for meg.....

Gammel 19-07-20, 12:29   #6
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Vanskelig å tvinge en partner til å like ting. Men det kreves at en forelder gjør noe, akkurat hva kan de bestemme selv. Men hvis du har tatt all aktivitet og utenlandsferier i 15 år er det vanskelig å snu. Har han selv ønske om å gjøre en aktivitet, utflukt eller ferietur? Hva liker han å gjøre med barna og eventuelt med deg alene? Er det et minimum han kan imøtekomme som en start?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:44.