Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-07, 17:38   #9
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det skumle med venstre er at enten er de helt marginale og betyr ingenting, eller de er med på å legitimere FrP som miljøbyråd, som i Oslo. Miljøparti som gir FrP ansvar for miljø? Ja, særlig. Pfffft.

Jeg er enig i at det er bekymringsfullt, og leflingen med FrP burde legge en kraftig demper på entusiasmen for Venstre i Oslo. Og mens vi er på miljøområdet, så håper jeg at SVs forsvar av gidftdumping i fjorden ikke vil slå alvorlige tilbake på partiet; ikke fordi jeg bryr meg om SV, men det ville jo være fint om de ensidige rapportene til forsvar for dumpingen er riktige, og vi ikke får stor spredning av PCB i fjorden.

Ben "avstår fra fisk og bading inntil videre" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.