Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Skal du reise utenlands i ferien? (Med poll)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Skal du på ferie i utlandet i sommer?
Nei, jeg skal ha ferie i Norge 167 86,98%
Ja, i Norden i tråd med reiserådene 16 8,33%
Ja, i et land/område som er utenom reiserådene, men jeg går i karantene etterpå 1 0,52%
Ja, i et land/område som er utenom reiserådene, og jeg dropper karantene 0 0%
Brokkoli 8 4,17%
Deltakere: 192. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-20, 18:05   #11
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal du reise utenlands i ferien? (Med poll)

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Norgesferie her, som vanlig.

Jeg bare klarer ikke lande på en plan, og det frustrerer meg. Vi skal nedover til svigers, men når? hvor lenge? sove hvor? Jeg vil ha med teltet og kombinere med camping i deler av landet med større sjangs for fint vær og bademuligheter enn her i vår landsdel, mannen mener det ikke er plass i bilen.

Kan dere låne en liten henger av noen dere kjenner? Vi har flere ganger hatt med en liten kappelhenger, det er kjempehøvelig. Der har vi bagasje, telt og soveposer. Inne i bilen har vi oss selv, hunder og kjøleboks som er tilkoblet strøm i bilen. Da holder mat og drikke seg kjølig når vi er i farta.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:44.