Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du overnattet på hotell de siste ukene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-20, 19:35   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du overnattet på hotell de siste ukene?

Bodde på Scandic i Oslo forrige helg, og frokosten var bittegranne kjip. Hvertfall for meg som spiser gluten-og laktosefritt, for jeg måtte spørre etter alt jeg skulle ha, og det måtte hentes av servitøren inne på kjøkkenet.

Ellers var doene i resepsjonsområdet stengt av på grunn av corona.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-20, 19:44   #2
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du overnattet på hotell de siste ukene?

Vi bruker et hotel på jobb. De serverer all mat ved bordene. Jeg er litt usikker på hvordan de løser frokst. Toaletter i fellesarealer er stengt og man må bruke den på rommet. Belegg aner jeg ikke. Må være tomt mange steder, det er snakk om oppsigelser på dagsrevyen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.