|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilken hengekøye til overnattingstur i skogen?Hadde jeg vært rik hadde jeg kjøpt Amok Draumr.
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Hvilken hengekøye til overnattingstur i skogen?
Er du sikker på det? Jeg sover også alltid på siden eller magen, og trodde ikke jeg klarte å få sove i banan i hengekøye, men jo! Jeg ligger jo litt på siden i hengekøya også, ikke flatt på ryggen hele tiden, men ikke helt over. Sist redigert av Timar : 13-06-20 kl 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken hengekøye til overnattingstur i skogen?Jeg ligger uten problemer i fosterstilling i hengekøye. Må ligge på siden når jeg sover, minimum i stabilt sideleie.
![]() |
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Hvilken hengekøye til overnattingstur i skogen?
Jeg har også begynt å sikle på denne. Faktisk så mye at jeg leide den for et par helger siden, via Hygglo! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hengekøye til overnattingstur i skogen?Vi har slike fra Celis. Jeg har ikke prøvd den selv, men både mann og tre barn er fornøyde. Rask levering også.
![]() |
|
|