Sv: Gruffetråden #5
Opprinnelig lagt inn av Billa, her.
Tro meg, jeg har ringt flere ganger. Og deres oppfordring var å legge inn mine forespørsler i en plan Jeg har ikke lenger en fungerende kontaktperson, vi er ikke lenger en prioritert bransje har jeg fått beskjed om. Hun var veldig tilstede og PÅ de første årene, med møter og info og tilstedeværelse og hjelp. Nå er jeg overlatt til meg selv. Også fikk jeg beskjed om at MIN oppgave var kun å følge opp og tilrettelegge, ikke styre med NAV og AAP, men når man er 100 % i snart et år, er det lite jeg får gjort utover å holde kontakten. Jeg synes opplegget for å følge opp som arbeidsgiver har blitt kjempedårlig de siste årene.
Det du sier er veldig interessant, og viser at de forskjellige navkontorene jobber veldig forskjellig og har forskjellig organisering. Du som arbeidsgiver skal også ivaretas, så dine innspill og dine opplevelser hadde nok vært nyttige om de nådde en leder på ditt lokale navkontor. (Ikke bare kontaktperson og kontaktsenter). Du høres ut som en god leder, som ønsker det beste for dine ansatte. Det er nok ikke alt du *har noe med*, men tenker det er viktig for alle arbeidsgivere å forstå hva som skjer og hva enhver part kan bidra inn med for å skape en trygghet. Samarbeid er alfa omega!