|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?
Det hadde de her også, fikk rask melding med hvordan det var lagt opp. |
|
|
|
|
|
#122 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Hos oss har rektor sendt ut foreløpig beskjed om at det tidligste vi tar inn flere elever enn de på YF som allerede er inne, er tirsdag. Videre planlegging og nærmere beskjeder i morgen.
|
|
|
#123 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Jeg har ikke fått offisiell beskjed fra skolen enda, men de to yngste fikk beskjed i går, viste det seg, på klassemøte, om hva som kom til å skje, hvis skolene ble åpnet på mandag. Den foreløpige planen er at de kommer til å ha skoledag fram til kl 13, og trolig kommer halvparten til å ha inneskole og halvparten uteskole de første tre dagene, deretter bytter de om de neste tre dagene.
|
|
|
#124 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Veldig gledelige meldinger på pressekonferansen. For meg i hvertfall, tror ungene kanskje ikke er helt klare for å ha fulle dager, etter å stort sett være ferdige i 11/12 tiden.
|
|
|
#125 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Lurer på hvordan det blir å få lekser igjen hvis de går det?
|
|
|
#126 |
|
Ute på tur
|
Jeg tror grunnen til at mine har hatt god tid er at mesteparten av det de har jobbet med er "lekser", det har vært lite bundet tid til digital undervisning. Så den store forskjellen for dem blir at det går tid til undervisning og så skal de i tillegg gjøre alle disse oppgavene. + friminutt, transporttid til og fra skolen og slikt.
|
|
|
#127 |
|
|
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Vi har ikke hørt noe. Snakket med spes.ped til storebror, de visste ingenting. Nå kom mld fra lillesøster sin lærer at de visste ingenting om morgendagen eller når de skal starte til uka.
|
|
|
|
#128 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Aner ikke, tredjeklassingen min har ikke hatt lekser i siden de begynte påigjen
|
|
|
#129 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Her la ledelsen akkurat ut melding på teams og det virker som at de har tenkt å åpne for alle på mandag.
|
|
|
|
#130 |
|
Tatt på
|
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Har akkurat kommet fra FAU-møte og foreløpig plan er at 10-klasse begynner på mandag (som planlagt) og så får vi vite mer i løpet av morgendagen etter at rektorene får sine råd og veiledninger fra skoleledelsen i kommunen.
|
|
|
#131 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Her starter 6.klassingen på tirsdag.
|
|
|
#132 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Ser i avisen at ingen av de eldste skal starte før tidligst tirsdag i Bergen kommune. |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Jeg klarer ikke se hvor det står om hjemmekontor o.l. Jeg antar at det ikke står direkte og at jeg bare er for dum akkurat nå til å klare å se det. Er det fortsatt slik at de som kan jobbe hjemmefra kan eller skal eller må avtale med arbeidsgiver hvor de skal jobbe? |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Tittel og tittel....
|
Sånn som jeg husker det så skulle de som måtte reise kollektivt fortsette med hjemmekontor.
|
|
|
|
#136 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Man kunne ikke begynne på jobb igjen alle sammen hvis man blir sittende for trangt. I tillegg skulle de som kunne ha hjemmekontor ha det hvis de må kjøre kollektivt til jobb. Dette gjelder særlig for de store byene med press på kollektivtransporten.
|
|
|
#137 |
|
Lesende
Takk for hjelpen. Godt å høre for min del. |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Lesende
Og takk til deg også. (Det med "...hvis man blir sittende for trangt." kan fortjene en egen tråd om norsk arbeidsliv og utviklingen der. Hvem er det til fordel for liksom?) |
|
|
|
|
|
#139 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Ja, det er riktig. Eg aner ikkje korleis dei skal løyse dette på skolen der eg jobber. Rekner med at ulike klasser skal på ulike dager ellerno. Men klasseromma er jo for små til ein meters avstand. Jaja.
|
|
|
|
#140 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tror du skjer på pressekonferansen i morgen?Det med hjemmekontor står på regjeringen.no. |
|
|
|
![]() |
|
|