|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Gruffetråden #5
Huffda. Han som satte seg klin inntil meg på holdeplassen i dag fikk passet sitt saftig påskrevet. Men han flyttet seg i hvert fall Sist redigert av Kaija : 20-04-20 kl 20:41. |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #5Har en dårlig følelse av at folk begynner å slakke veldig på egen oppførsel nå... Såå mye folk overalt nå. Hva tror dere? |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja! Skrev akkurat om det i annen tråd.
#4 |
Pauset
|
Jeg var en tur i Trondheim i dag, og der gir i hvertfall folk fullstendig faen i å holde avstand. Det var folk OVERALT, og tett som sild i tønne. Jeg skulle bare ha joggesko til ungene, men innså kjapt at å stå høflig og vente på at folk skulle flytte på seg, var en fåfengt strategi. |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Mar 2008
Min datter og jeg var i Sørlandsparken i dag. Skulle hente en lampe, kjøpe maling og nye vifter til badet. Var dermed innom tre butikker (alle hadde sprit og folk holdt avstand). Men det var køer av biler i hele området og verre enn en normal lørdag. Normalt er jeg aldri der i helgene.
#7 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Ja, Trondheim Torg var skrekkelig i dag (men det er det jo alltid). Ikke mye som vitnet om at vi har en pandemi på gang der. Resten av byen var ikke så ille, da vi var der i alle fall.
#8 |
Pauset
|
Lade Arena var i hvertfall svart av folk. Samme på City Syd. |
![]() |
![]() |
|
|