|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?Ja. Orker ikke veie meg engang. Har mistet helt treningslysten - og for meg er det ganske krise, trening er vanligvis min store lidenskap. Trener noe hver dag for det, men ikke så mye som jeg burde. Spiser altfor mye mat og snacks, samt drikker vin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?Ja, det har jeg. Buksa som trengte belte trenger ikke belte lenger. Jeg har ikke vekt, beltet snakker et språk jeg forstår. Beltet er dårlig på motivering, så det snakker litt enspråklig.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?Ja, litt, har spist mye mer godteri enn vanlig. Men nå har jeg faktisk tømt alle skuffer og skap for snop, og påskegodteriet er borte, så nå skal det kun handles sunne matvarer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?Jeg måtte lese trådtittelen flere ganger før jeg klarte å få den til å stemme med HI. Det var litt merkelig å spørre om jeg hadde lagt meg klokka 08 om morgenen syns jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|