Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-20, 13:50   #1
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tar du på deg ballkjolen for å gå ut med søpla?

Selvfølgelig, og tiaraen.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 16:10   #2
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Hmm, jeg tror jeg trenger en skikkelig tiara.

Gammel 14-04-20, 16:19   #3
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Har gått i vanlige klær til nå, men vurderer å hive meg på #pillowchallenge og kjøre den stilen en stund.

Gammel 14-04-20, 17:00   #4
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg fant ikke tiaraen, så den ga jeg nok bort for noen år siden. Jeg er redd ballkjolen ikke lenger passer, med mindre jeg finner korsettet. Helten får oppgaven med å hente ballkjolen ned fra loftet når han logger av jobben.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 17:10   #5
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg kler meg som jeg pleier på jobben, dvs jeans og halvpene overdeler, type genser, jakker eller skjorter. Bluser bruker jeg aldri lenger på jobb. Sminke brukte jeg sist for fire år siden. Jeg kunne ikke tenke meg å bruke joggebukse o.l. når jeg jobber, det har jeg erfaring for at senker min arbeidslyst og/eller effektivitet.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:24.