|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nåMen jeg oppfatter at du er litt opptatt av å tøye, Pebbles. Mulig du bare ønsker å argumentere. Og retningslinjene om 2-3 barn er jo forøvrig det samme som at ett barn kan ha en til to lekekompiser i perioden, slik jeg sa.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
By the Sea
|
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå
Nå blir jeg både sint og lei meg. Der traff du godt under beltestedet.
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå
Jepp. Det er alvor. Og jeg mente ikke å treffe under beltestedet, men jeg skjønner ikke hvorfor du tolker FHI-reglene dit du gjør. Du må jo ikke ha nøyaktig den maksimale sosiale kontakten de anbefaler til en hver tid. Da er det jo ikke noe å gå på hvis det skulle bli behov for noen ekstra kontakter av en eller annen grunn. Vi har stengt ned hele landet, for søren. Hvis alle gjør sitt aller, aller beste, tar det kortere tid før vi alle får komme nærmere normalen igjen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå |
![]() |
![]() |
![]() |
|